Serzenip mi kendine gelecek yoksa silkenip mi kendine gelecek henüz bilemedi, dolaşıyor...

20 Ocak 2009 Salı

"benim bildiğim, senin bilmediğin bir şey öğretmek istiyorum sana?". Ne kadar iddialı bir cümle! Evet, evet. Bugün bu cümleyi ben kurdum. Öğretirken, karşı tarafın yalpalamasını, düşüp düşüp kalkmasını, unutmasını, aynı anda iki şeyi ya da üç şeyi birarada yapamamasını, mahçup olmasını, birazcık kızarmasını, utanmasını görmek istiyorum:))) Görmek istiyorummmm! Nasılmış, öyle içinden üç saymak, sonra nefes almak, bu arada kulaç atmak hem de ayak çırparak. Yürü yavrum kim tutar seni! Çok kolay di mi? Dışarıdan kolay gözüküyor, gel de sen yap:)) Yine bir yüzme akşamından kareler. En azında eğleniyorum, eğlendiriyorum. Bu da bir şey. Yüzemesem de:)) Bakalım sen ne yapacaksın? Otur düşün şimdi, yapamazsam ne düşünecekler diye. Seni beceriksiz:)) Merak etme, sen de eğlendireceksin. Çok güleceğim sana hem de çok... Üçe değil tam onikiye kadar saydıracağım seni. Aynı anda hem ayak, hem bacak, hem kol, hem omuz, hem tüm beden oynayacak. Bi de arada bir nefes almayı unutma e mi?Hop birrr, ikiiii.... Bu böyle gider:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder